lördag, september 16, 2006

Valstugan är stängd!

Valstugan är stängd för sista gången i den här valrörelsen. Imorgon är det ”examensdag”, och om någon dag får vi ”slutbetyget” för att nu använda några skolmetaforer. För egen del vill jag tacka för förtroendet att ha fått vara en av partiets frontfigurer i valet. Jag vill också varmt tacka alla, ingen nämnd och ingen glömd som på olika sätt medverkat till att ge oss det goda resultat jag fortfarande tror på. För egen del har jag den här gången lagt ner långt större ansträngningar på valrörelsen, än i tidigare val jag deltagit i. Jag beklagar att jag inte kunnat ge avdelningarna i Ådalen det stöd jag önskat genom mina många debattartiklar. Tidningen Ångermanlands debattsida varit stängd för mig under den här valrörelsen. Nog om det, även solen har ju som bekant sina fläckar. Önskar Er alla en trevlig valdag, och låt oss hoppas på ett bra resultat. 2006.09.16 Vänliga hälsningar Jarl Strömbäck

Inga kommentarer: