torsdag, juli 27, 2006

Välkommen

Välkommen till ”Liberala Vindar”. Namnet är lika mycket inspirerat av min dragning till havet som den politiska linje jag företräder. Här kan du ta del av synpunkter och debattinlägg jag gjort sedan bloggen startades i februari. Det mesta jag skrivit har också funnits i någon av länets tidningar under debatt eller som insändare. Jag hoppas inte omvända någon med min blog, men kanske bidra med synpunkter som breddar tänkandet. Vill du läsa mer kan du också gå till min hemsida som har adressen www.folkpartiet.se/jarlstromback Har du synpunkter du vill förmedla så hör gärna av dig på min mailadrress som är jarl.st@telia.com. Jag skall efter bästa förmåga följa upp och också svara på mailen. Förmedla gärna blogadressen till de du tror kan vara intresserade. Med stort tack för att du loggat in. 2006.07.27 Jarl Strömbäck

Inga kommentarer: